HTML

Vöry kalandjai Angliában

Kalandjaim a kezdetektől a munkavállalásig és személyes tapasztalataim és élményeim kint Angliában.

Friss topikok

  • budaa: te kaptál jó erkölcsi bizonyítványt? :D keveset tudnak rólad :D (2009.02.24. 22:48) Papírok beszerzése
  • katacshc: Vigyázz magadra tökfej és minden Guinnest értünk igyál:) (2009.02.23. 14:03) HOLNAP HOLNAP HOLNAP !!!
  • Janina13: na,végre kommolhatok :D...... Már alig várom,hogy olvasgassam a kalandjaidat =) Megvan a repjegy..... (2009.01.13. 00:10) Let me introduce myself

Linkblog

2009.01.13. 18:31 Vöry20

Az elhatározás

Az egész azzal az elhatározással kezdődőtt, hogy otthagytam az iskolát, illetve papíron még odajárok sőt még vizsgázgatni is bejárogattam az elmúlt hetekben, de ez már csak a látszat fenntartása miatt volt.

Olyan november közepe körül jött az elhatározás, hogy én bizony fogom magam és február közepén-végén kiutazok Angliába, konkrét nyelvtanulási és munka vállalási céllal, elsősorban nem a pénz motivál, a pénz az egy szükséges rossz. A fő célom, hogy a jelenlegi angol tudásom felcsiszoljam(Középfokú C típusú nyelvvizsgával rendelkezem angolból) de ez nyilván csak egy papír amit bárki beszerezhet, ha kicsit tanul, nem a papír a lényeg hanem, hogy megszólalni is megtudjon az illető, és én ezt szeretném minél magasabb szintre fejleszteni, hogy bárhova bármilyen szituációba is kerülök a világban mindig megálljam kommunikációs téren a helyem, és ehhez úgyérzem a legegyszerűbb mód, ha mindezt angol anyanyelvű országban gyakorlom be.

Körülbelül ilyentájt kezdtem el kint élő magyarok blogjait és személyes tapasztalatait továbbá különféle fórumokat olvasni, és ezekután tudatosult bennem az a felismerés, hogy vajon mennyi magyar is lehet Angliában, mert az internet telis tele van ezzel kapcsolatos oldalakkal. Későbbiekben linkelek majd be néhány ilyen blogot amit én is olvastam, de amit nemtudok későbbre halasztani, az az "I SPEAKSUM GOD" elnevezésű cikk amire nem is oly régen akadtam rá a böngészéseim során.

www.k64.org/London/I_SPEAKSUM_GOD.html

Egyenlőre röviden ennyit a későbbiekben még jelentkezem.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://voryintheuk.blog.hu/api/trackback/id/tr47875407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása